СОЦІАЛЬНА КРИТИКА АВСТРАЛІЙСЬКОЇ КУЛЬТУРИ «ДОРОЖНЬОГО ВБИВСТВА» В КІНОСЕРІАЛІ «СКАЖЕНИЙ МАКС» ДЖОРДЖА МІЛЛЕРА

Автор(и)

  • Костянтин Райхерт Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2410-2601.2015.2(24).145449

Ключові слова:

Австралія, культура, автомобіль, вбивство, консюмеризму,

Анотація

Кіноцикл «Скажений Макс» є соціально-критичним висловлюванням Джорджа Міллера щодо австралійської автомобільної культури, яка побудована на автофетишизмі. Австралійська автомобільна культура є різновидом консюмеризму. В австралійську автомобільну культуру вбудована «культура дорожнього вбивства», в межах якої автомобіль розглядається не як засіб пересування, а як зброя для вбивства людей.

Посилання

Biber K. (2001) The Threshold Moment: Masculinity at Home and on the Road in Australian Cinema, Limina, vol. 7, pp. 26–46.__

Carter P. (1987) The Road to Botany Bay: An Essay in Spatial History. London, Faber, 410 p.

Das A. The Craziest Stories about the Making of Mad Max and the Road Warrio , Cult Movie Profile. – URL: http://io9.com/tag/cult-movie-profile (accessed: 17.05.2015).

Dermody S., Jacka E. (1988) The Screening of Australia: Anatomy of a National Cinema. Sidney, Currency Press, 290 p.

Hesmondhalgh D. (2012) The Cultural Industries / David Hesmondhalgh, 3rd ed. New York, SAGE Publications, 480 p.

Kitson M. (2003) The Great Aussie Car Smash at the End of the World, Australian Screen Education Online, # 31, pp. 64–69.

Maddox G. On the set of Mad Max: Fury Road with director George Miller, The Sydney Morning Herald. – URL: http://www.smh.com.au/entertainment/movies/ on-the-set-of-mad-max-fury-road-with-director-george-miller-201504231mhimu.html (accessed: 31.01.2016).

Morris M. (2006) Identity Anecdotes: Translation and Media Culture. London, Sage, 250 p.

Piecraft, Ottens N. (2008) Discovering Dieselpunk. Gatehouse Gazette, July, № 1, pp. 3–9.

Ryan M. D. (2009) Whither Culture? Australian Horror Films and theLimitations of Cultural Policy. Media International Australia incorporating Cultureand Policy, № 133, pp. 43–55.

Simpson C. (2006) Antipodean Automobility and Crash: Treachery, Trespass and Transformation of the Open Road. Australian Humanities Review, vol. 39–40.– URL: http://minerva.mq.edu.au:8080/vital/access/manager/Repository/mq:1021/ SOURCE2 (accessed 01.06.2015).

Turner G. (1986) National Fictions: Literature, Film, and the Construction of Australian Narrative. Sidney, Allen & Unwin, 184 p.

Walzer M. (2002) The Company of Critics: Social Criticism and Political Commitment in the Twentieth Century. New York, Basic Books, 288 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-12-15

Номер

Розділ

ГЕРМЕНЕВТИКА В МИСТЕЦТВІ ТА КУЛЬТУРІ