ЕСКАЛАЦІЯ ГУМОРУ В ЕПОХУ КАТАКЛІЗМА АБО ФОРМУВАННЯ МЕРЕЖЕВИХ СПІЛЬНОТ ЗА ДОПОМОГОЮ ГУМОРИСТИЧНИХ ІНТЕРНЕТ-МЕМІВ

Автор(и)

  • Олександр Боронніков Пермський національний дослідницько- політехничний університету, Ukraine
  • Олег Лисенко Пермський державний гуманітарно-педагогичний університет,
  • Андрій Саначін АТ «Науково-дослідна виробнича компанія «Електрон»»,

DOI:

https://doi.org/10.18524/2410-2601.2020.2(34).218133

Ключові слова:

інтернет-мем, месенджери, соціальні мережі, пандемія, мережеві спільноти, самоізоляція, актант, тактики, микросоциология

Анотація

В умовах локдауна месенджери і соціальні мережі стали основним засобом внутрішньогрупових комунікацій. Відповідно, зросла і чисельність інтернет-мемів, які використовуються учасниками таких груп в спілкуванні. Автори на прикладі закритої групи одного з месенджерів аналізують функції гумористичних мемів в процесах формування мережевих спільнот. Найважливішими функціями мемів, на нашу думку, є наступні: синхронізація настроїв учасників групи, зміцнення внутрішньогрупової довіри, боротьба за лідерство в процесі внутрішньогрупового змагання в гуморі і глибині трансльованих мемів.

 

Посилання

Zinovieva, N. A. (2017) Functcii internet-memov v obschestve. Sociologicheskii

vzglyad [Functions of internet-memes ih the society. Sociological view], v:

Informacionnoe obschestvo: obrazovanie, nauka, kultura b technologii

buduschevo. Trudy XVIII vserossiiskoi konferencii “Internet and

sovremennoe obschestvo” (IMS-2017), Spb, SPb NIU ITMO, pp. 54–56.

Kartashova, E. P., Akhmetzyanova, A. R. (2019) Internet-mem kak osnovnoi vid

kreolizirovannogo teksta v samoprezentacii “cheloveka tvoryaschevo”

[Internet-meme as basic type creolized text in self-presentation “creation

man”], v: Vestnik Mariiskogo gosudarstvennogo Universiteta, № 3 (35),

Ioshkar-Ola, Mariiskii gosudarstvennyi Universitet, pp. 426–430

Latour, B. (2005) Peresborka socialnogo. Vvedenie v actorno-setevuu theory

[Reconstruction of social. Introduction to actor-network theory], Moskva,

Vysshaya shkola ekonomiki, 384 p.

Mackluen, M. (2005) Galactica Guthenberga: sotvorenie cheloveka pechatnoi

cultury [Guthenberg galactic: creation of man of printculture], Moskva,

Akademicheskii proect: Fond Mira, 496 p.

Serto, M. de. (2013). Izobretenie povsednevnosti. 1. Iskusstvo delat [Daily

routine creation. 1. Art to do], Spb, Izdatelstvo Evropeiskogo Universiteta,

p.

Shulman, E. (2020) Slezhka za lud’mi I sud’ba malogo bisnesa: kak pandemiya

izmenit Rossiyu [Spying on people and the fate of small business: as

pandemiya change Russia], v: Novaya Gazeta, 14.04.2020. Retrieved May

, 2020 from https://www.nn.ru/news/more/slezhka_za_lyudmi_i_sudba_

malogo_biznesa_kak_pandemiya_izmenit_rossiyu/69090427.

Chegodaev, V. (2020) Kak ustroeny memy ipochemu oni vytesnili anekdoty

[How do memes work and why did they supplant jokes], v: Pavdorub.

Poslednie novosti politiki Rissii, Ukrainy, Belarusi i mira. Retrieved May

, 2020, from https://pravdoryb.info/kak-ustroeny-memy-i-pochemu-onivytesnili-

anekdoty.html.

Grungelb, D. (2018) Memologiya – posobie. Pervoe lubitelskoe posobie

[Memology – benefit. First amateur benefit] retrieved May 3, 2020 from

https://www.surgebook.com/Dmitry_Grungelb/book/memologiya-posobie/

predislovie.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-08-02

Номер

Розділ

СОЦІАЛЬНІ КОМПОНЕНТИ СМІШНОГО