ПАРОДІЯ ЯК ПРОБЛЕМА ОНТОЛОГІЇ ТА ГНОСЕОЛОГІЇ В РОСІЙСЬКОМУ (ПЕТЕРБУРЗЬКОМУ) АВАНГАРДІ 1920-Х РР.
DOI:
https://doi.org/10.18524/2410-2601.2012.1(17).145953Ключові слова:
авангард, пародія, гносеологізація,Анотація
В статті пропонується пояснення причин появи теорії пародії в російському авангарді 1920-х рр., розкривається зв’язок цієї теорії з культурними та політичними процесами в Росії того періоду.
##submission.downloads##
Опубліковано
2012-06-15
Номер
Розділ
ІРОНІЯ ТА СМІХОВА КУЛЬТУРА
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Докса
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).