ПРОБЛЕМЫ КОММЕРЦИАЛИЗАЦИИ «ОДЕССКОГО СМЕХА»
DOI:
https://doi.org/10.18524/2410-2601.2003.3.179154Анотація
«Одесский смех» не только стал визитной карточкой города и считается неотъемлемым признаком настоящего одессита, но в последнее время обрел значимость важнейшего элемента массовой культуры и современной империи массового потребления услуг, зрелищ, увеселений и развлечений. Анализ процессов, происходящих сегодня в массовой культуре, представляется автору статьи очень актуальным, поскольку позволяет раскрыть механизмы формирования ценностей и смыслов современной культуры как основ бытия современного человека. Настоящая статья имеет своей целью изучение процессов и механизмов коммерциализации «одесского смеха», что позволит открыть важнейшие черты одесской смеховой культуры как поглощенной стереотипами теперешней массовой культуры.##submission.downloads##
Опубліковано
2009-01-01
Номер
Розділ
СОЦІОКУЛЬТУРНІ ПАРАМЕТРИ СМІХУ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Докса
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).