СИМВОЛІЗМ САКРАЛЬНОГО ОБРАЗУ: ОСОБЛИВОСТІ ТА МОЖЛИВОСТІ ФОРМАЛЬНОГО АНАЛІЗУ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2410-2601.2018.1(29).146531Ключові слова:
художня форма, сакральний образ, формальний аналіз, символізм,Анотація
Стаття присвячена аналізу значення художньої форми в сакральних образах образотворчого мистецтва з позиції специфіки її власного символізму. Формальний аналіз дає можливість виявити внутрішні ціннісні підстави в створенні сакральних образів, а також – напрямок розвитку сакрального мистецтва.
Посилання
Belting H. (2002), Obraz i kult. Istoriya obraza do epohi iskusstva [Image and Cult. The History of Image before the Age of Fine Art], per.s nem., Moskva, Progress-Tradiciya, 752 p.
Burckhardt T. (1999), Sakralnoye iskusstvo Vostoka i Zapada. Principy i metody [Sacred Art in East and West. Its Principles and Methods], per. s angl., Moskva, Aleteiya, 216 p.
Didi-Huberman G. (2001), To, chto my vidim, to, chto smotrit na nas. (That what We See, That what Look at Us], per. s fr., Sankt-Peterburg, Nauka, 263 p.
Dionysii Areopagit (2003) O nebesnoy ierarhii. [On the celestial hierarchy], per. s gr., Dionysii Areopagit, Sochineniya. Tolkovaniya Maxima Ispovednika, Sankt-Peterburg, Aleteiya, pp. 37-205.
Zhegin L. F. (1970) Yazyk zhivopisnogo proizvedeniya. Uslovnost drevnego iskusstva [The Language of the Painting. The Conventionality of Ancient Art], Moskva, Iskusstvo, 125 p.
Panofsky E. (2004) Goticheskaya arkhitektura i sholastika [Gothic Architecture and Scholasticism], per. s angl., Sankt-Peterburg, Azbuka-Klassika, pp. 213-335.
Stolyar A. D. (1985) Proishozhdenie izobrazitelnogo iskusstva [The Origin of Visual Arts], Moskva, Iskusstvo, 298 p.
Uspenskii, B. A. (1970) K issledovaniyu yazyka drevnei zhivopisi [To the Research of the Language of Ancient Art], Zhegin, L. F. (1970). Yazyk zhivopisnogo proizvedeniya. Uslovnost drevnego iskusstva [The Language of the Painting. The Conventionality of Ancient Art], Moskva, “Iskusstvo”,125 p.
Favorskii V. A. (1988) Lekcii po istorii kompozicii [Lectures on the History of Composition], Favorskii, V. A. (1988) Literaturno-teoreticheskoe nasledie, Moskva, Sov. khudozhnik, pp. 71-195.
Florenskii P. A. (2000) Stat’i i issledovaniya po istorii i filosofii iskusstva i archeologii [Artickles and Researches on the History and Philosophy of Art and Archeology], Moskva, Mysl, 446 p.
Eco U. (2004) Evoluciya srednevekovoi estetiki [Evolution of the Medieval Aesthetics], per. s ital., Sankt-Peterburg, Azbuka-Klassika, 288 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Докса
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).