СИМВОЛІЗМ САКРАЛЬНОГО ОБРАЗУ: ОСОБЛИВОСТІ ТА МОЖЛИВОСТІ ФОРМАЛЬНОГО АНАЛІЗУ

Автор(и)

  • Ольга Барановська Одеський національний політехнічний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2410-2601.2018.1(29).146531

Ключові слова:

художня форма, сакральний образ, формальний аналіз, символізм,

Анотація

Стаття присвячена аналізу значення художньої форми в сакральних образах образотворчого мистецтва з позиції специфіки її власного символізму. Формальний аналіз дає можливість виявити внутрішні ціннісні підстави в створенні сакральних образів, а також – напрямок розвитку сакрального мистецтва.

Посилання

Belting H. (2002), Obraz i kult. Istoriya obraza do epohi iskusstva [Image and Cult. The History of Image before the Age of Fine Art], per.s nem., Moskva, Progress-Tradiciya, 752 p.

Burckhardt T. (1999), Sakralnoye iskusstvo Vostoka i Zapada. Principy i metody [Sacred Art in East and West. Its Principles and Methods], per. s angl., Moskva, Aleteiya, 216 p.

Didi-Huberman G. (2001), To, chto my vidim, to, chto smotrit na nas. (That what We See, That what Look at Us], per. s fr., Sankt-Peterburg, Nauka, 263 p.

Dionysii Areopagit (2003) O nebesnoy ierarhii. [On the celestial hierarchy], per. s gr., Dionysii Areopagit, Sochineniya. Tolkovaniya Maxima Ispovednika, Sankt-Peterburg, Aleteiya, pp. 37-205.

Zhegin L. F. (1970) Yazyk zhivopisnogo proizvedeniya. Uslovnost drevnego iskusstva [The Language of the Painting. The Conventionality of Ancient Art], Moskva, Iskusstvo, 125 p.

Panofsky E. (2004) Goticheskaya arkhitektura i sholastika [Gothic Architecture and Scholasticism], per. s angl., Sankt-Peterburg, Azbuka-Klassika, pp. 213-335.

Stolyar A. D. (1985) Proishozhdenie izobrazitelnogo iskusstva [The Origin of Visual Arts], Moskva, Iskusstvo, 298 p.

Uspenskii, B. A. (1970) K issledovaniyu yazyka drevnei zhivopisi [To the Research of the Language of Ancient Art], Zhegin, L. F. (1970). Yazyk zhivopisnogo proizvedeniya. Uslovnost drevnego iskusstva [The Language of the Painting. The Conventionality of Ancient Art], Moskva, “Iskusstvo”,125 p.

Favorskii V. A. (1988) Lekcii po istorii kompozicii [Lectures on the History of Composition], Favorskii, V. A. (1988) Literaturno-teoreticheskoe nasledie, Moskva, Sov. khudozhnik, pp. 71-195.

Florenskii P. A. (2000) Stat’i i issledovaniya po istorii i filosofii iskusstva i archeologii [Artickles and Researches on the History and Philosophy of Art and Archeology], Moskva, Mysl, 446 p.

Eco U. (2004) Evoluciya srednevekovoi estetiki [Evolution of the Medieval Aesthetics], per. s ital., Sankt-Peterburg, Azbuka-Klassika, 288 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-15

Номер

Розділ

САКРАЛЬНЕ У КУЛЬТУРІ ТА МИСТЕЦТВІ