ВІННІ-ПУХ ТА РОЗЛАДИ ХАРЧОВОЇ ПОВЕДІНКИ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2410-2601.2019.1(31).186376Ключові слова:
Вінні-Пух, розлади харчової поведінки, булімія, компульсивне переїдання.Анотація
Стаття присвячена аналізу проблеми виникнення «синдрому Вінни-Пуху», тобто бажанням підтримувати душевну рівновагу постійним вживанням їжі, навіть без відчуття голоду. Проведене дослідження показало,що синдром Вінні Пуха став надзвичайно популярним через те, що він був запропонований в період культурно-історичної травми голоду та небезпеки (перша світова війна), тому у період другої світової війни став вже майже єдиним рецептом, що допомагав людині у стані стресу. Це закріпилося у пам’яті поколінь, створивши кумулятивну культурно-історичну травму.
Посилання
Afanasyev, A., Vasilenko, I. (2017) Istoricheskaya pamyat: ideologiya i nauka [Historical memory: the ideology and the scirnce], in: Philosophy and humanism. Retrieved March 7, 2019, from http://philhum.000webhostapp.com/uploads/Fil_Hum_05_p011.pdf
Wake-up Journal (2019) Retrieved March 7, 2019, from http://waking-up.org/psihologiya-i-psihoterapiya/vini-puh-i-psihologiya/
Rozov, A. (2007) Religiya i etika s tochki zreniya Vinni-Pukha [Religion and ethics in terms of Winnie the Pooh] Retrieved March 7, 2019, from https:// alex-rozoff.livejournal.com/11336.html
Rudnev, V. (1994) Vinni Pukh i filosofiya obydennogo yazyka [Winnie the Pooh and the philosophy of everyday language]. Retrieved March 7, 2019, from https://www.e-reading.club book.PHP?book=89560
Suprun, U. (2019) Personal blog. Retrieved March 7, 2019, from https://www.facebook.com/ulanasuprun/
Uvarov, M. S. (2006) Atakticheskiy sindrom, ili Pokhorony Vinni-Pukha [Atactic syndrome, or the funeral of Winnie the Pooh] Retrieved March 7, 2019, from http://anthropology.ru/ru/text/uvarov-ms/atakticheskiy-sindrom-ilipohorony-vinni-puha
Uemov, A., Sarajeva, I., Tsofnas, A. (2001) Obshchaya teoriya sistem dlya gumanitariyev [General systems theory for the Humanities]. Uniwersitas Rediviva. Warsaw, 276 p.
Hoff, B. (1982) The Tao of Winnie the Pooh. Retrieved March 7, 2019, from https://www.e-reading.club / Chapter.php/62494/1/Hoff-Dao-Winnie-the-Pooh.HTML
Damon-Jones, E., Greenberg, M. and Crowley, M. (2017) Early Socio-emotional functioning and public health: the relationship between kindergarten social competence and future health. Retrieved March 7, 2019, from https://ajph.aphapublications.org/doi/full/10.2105/AJPH.2015.302630
L’officiel (2019) Hero of the era: Why Winnie the Pooh is a Big hedonist and why the website should look up to him. Retrieved March 7, 2019, from https:// officiel-online.com/lifestyle-2/art/winnie-the-pooh-modern-hero/
Milne, A. A. (1926) Winnie the Pooh and all, all, all. Retrieved March 7, 2019, from http://www.english-easy.info/books/books_miln.php#axzz5wrYeAVZq
Pure (2019) Retrieved March 7, 2019, from: https://pure-t.ru/posts/kazhdyypersonazh-vinni-puha-zadumyval/
Shea, S. E., Gordon, K., Hawkins, A., Kawchuk, J., Smith, D. (2000) Pathology in the Hundred Acre Wood: a neurodevelopmental perspective on A. A. Milne. Retrieved March 7, 2019, from: https://www.lavasurfer.com/100akerpathology.pdf
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Докса
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).