ВДАВАНИЙ ПАТОС ДЕКОНСТРУКЦІЇ

Автор(и)

  • Ліана Кришевська Людвіг-Максіміліан університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2410-2601.2020.2(34).218084

Ключові слова:

деконструкція, карнавал, серйозно-сміхові жанри, досвід, художній твір

Анотація

Ця попередня розвідка ставить питання про засади деконструкції. ЇЇ структурні елементи розглядаються на прикладі конкретного мистецького твору та порівнюються з принципами серйозно-сміхових жанрів. Із співставлення деконструкції і карнавального світосприйняття здобувається висновок про суперечність деконструкції як такої принципам екзистенції людини.

Біографія автора

Ліана Кришевська, Людвіг-Максіміліан університет

Kryshevska L.

Посилання

Bakhtin, M. M. (1990) Tvorchestvo Fransua Rable i narodnayia kultura srednevekovia i Renessansa [Rabelais and its world], Moskva, Khudozhestvennayia literatura, pp. 543.

Kovalova, N. I., Levchenko, V. L. (2018) Sfera estetychnoho u filosofskykh ta intelektualnykh refleksiiakh XX storichchia [Sphere of esthetics in philosophical and intellectual reflections of XX centure], v: Ukrainski kulturolohichni studii, № 2 (3), Kyiv, pp. 8–13.

Shpet, H. (2007) Estetycheskiye fragmenty [Esthetical fragments], v: Shpet, H. Iskusstvo kak vid znanyia. Izbrannye trudy po filosofii kultury, Moskva, ROSSPEN, pp.173–323.

Hirschhorn, T. (2018) Künstler/innenbuch «Never Give Up The Spot», München, Museum Villa Stuck.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-07

Номер

Розділ

СМІХ ТА ГУМОР: ОНТОЛОГІЯ, СЕМІОТИКА, ГЕРМЕНЕВТИКА