ХТО Я: CТРАТЕГІЯ ЧИ ВИПАДКОВІСТЬ?: КОМП’ЮТЕРНИЙ КОНТЕНТ-АНАЛІЗ КАРИКАТУР І МЕМІВ НА В. ЗЕЛЕНСЬКОГО

Автор(и)

  • Орест Семотюк Львівський національний університет ім. І. Франка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2410-2601.2020.2(34).218121

Ключові слова:

карикатура, мем, комп’ютерний контент-аналіз, візуальна комунікація, політична комунікація, культурний код, жанр, мультимодальність, гумористичний дискурс

Анотація

Швидкий розвиток соціальних медіа в останні роки зумовив появу нових форм політичної комунікації, зокрема візуальної комунікації, представленої жанрами «карикатура» та «меми». Ці жанри є предметом багатьох різних дисциплін: культурології, медіазнавства, медіалінгвістики, політології, політичної лінгвістики, когнітивної лінгвістики, семіотики. У статті проаналізовано понад 600 політичних карикатур і мемів на президента В.Зеленського. Використано методи комп’ютерного контент-аналізу (MAXQDA 2018) та мультимодальний дискурс-аналіз.

 

Посилання

Fiedler, S. (2003) Sprachspiele im Comic. Das Profil der deutschen Comic Zeitschrift Mosaik, Leipzig: Universitätsverlag, 283 S.

Roukes, N. (1997) Humour in Art: Celebration of Visual Wit. Worcester, Davis Publications, 160 p

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-08-02

Номер

Розділ

КАРИКАТУРИ ТА МЕМИ ЯК ВИМІРИ СМІШНОГО