DOI: https://doi.org/10.18524/2410-2601.2020.2(34).218121

ХТО Я: CТРАТЕГІЯ ЧИ ВИПАДКОВІСТЬ?: КОМП’ЮТЕРНИЙ КОНТЕНТ-АНАЛІЗ КАРИКАТУР І МЕМІВ НА В. ЗЕЛЕНСЬКОГО

Орест Семотюк

Анотація


Швидкий розвиток соціальних медіа в останні роки зумовив появу нових форм політичної комунікації, зокрема візуальної комунікації, представленої жанрами «карикатура» та «меми». Ці жанри є предметом багатьох різних дисциплін: культурології, медіазнавства, медіалінгвістики, політології, політичної лінгвістики, когнітивної лінгвістики, семіотики. У статті проаналізовано понад 600 політичних карикатур і мемів на президента В.Зеленського. Використано методи комп’ютерного контент-аналізу (MAXQDA 2018) та мультимодальний дискурс-аналіз.

 


Ключові слова


карикатура; мем; комп’ютерний контент-аналіз; візуальна комунікація; політична комунікація; культурний код; жанр; мультимодальність; гумористичний дискурс

Повний текст:

PDF

Посилання


Fiedler, S. (2003) Sprachspiele im Comic. Das Profil der deutschen Comic Zeitschrift Mosaik, Leipzig: Universitätsverlag, 283 S.

Roukes, N. (1997) Humour in Art: Celebration of Visual Wit. Worcester, Davis Publications, 160 p


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Fiedler, S. (2003) Sprachspiele im Comic. Das Profil der deutschen Comic Zeitschrift Mosaik, Leipzig: Universitätsverlag, 283 S.

Roukes, N. (1997) Humour in Art: Celebration of Visual Wit. Worcester, Davis Publications, 160 p.





Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.