ТРАПАТИЗМ У СПІВОЧОМУ МИСТЕЦТВІ ТА НЕБЕЗПЕКА ДРУГОЇ ХВИЛІ ПАНДЕМІЇ

Автор(и)

  • Сігурд Флекс-Фібірєв Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського

DOI:

https://doi.org/10.18524/2410-2601.2020.2(34).218135

Ключові слова:

Мейербер, вокальне мистецтво, інфекційні хвороби, трапатокок, пандемія

Анотація

На стику між історико-культуроцентричним і музикознавчо- психіатричним підходами в точці здорового глузду автор статті досліджує недостатньо вивчену в літературі патологію музично- виконавської практики в галузі вокального мистецтва, яка має глибокі історичні коріння, однак, не дивлячись на застарілість, час від часу все більш гостро проявляється в небезпечних рецидивах, що загрожують світовому художньому прогресу музичної творчості та з цієї причини мають зустріти рішучий зкоординований опір спільноти високоосвічених сучасників.

 

Біографія автора

Сігурд Флекс-Фібірєв, Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського

Sigurd Flex-Fibirev

Посилання

Volkodayver, R. (1927) Vnutrennosti akkordeona i drugikh instrumentov [The insides of the accordion and other instruments], Khabarovsk.

Vyshinskiy, A.Ya. (1937–1953) Protsess kak muzykalnaya forma [The process as a musical form], v: Vyshinskiy, A. Ya. Polnoye sobraniye, v 150 tt., Moskva–Leningrad, Glavprofobr, t. 99, 666 p.

Kazanov, A. (2003) Kazhdodnevnyy ukhod za organom [Daily organ care], Perm, Permyapress, 10 p.

Kum sambili tuliya! Antologiya tsyganskoy pesni (1999) [Anthology of the Gypsy Song], sost. Vasili Cheburela i Yuri Tsura, Moskva, Yar, 100 p.

Mrakobesova, U. Ye. (1991) Sakralnaya ontologiya perekhodnykh not rezko ogranichenogo faltseta: arkhetipy kalokagatii vizantiyskikh kastratov [Sacred ontology of transitional notes of sharply limited falsetto: archetypes of kalokagatya of Byzantine castrates], Vilkovo, Putina, 100 p.

Pisma, dnevniki, vospominaniya, doklady, zayavleniya, khodataystva, dokladnyye, dolgovyye raspiski i drugiye svidetelstva muzykalnoprosvetitelskoy deyatelnosti Vinchentsio Bunosyary v Bessarabii v period 1789–1848 gg. (1937) [Letters, diaries, memoirs, reports, statements, petitions, memoranda, IOUs and other evidence of the musical and educational activities of Vincenzio Bunosyara in Bessarabia in 1789–1848], pod red. Vilgelma Bunazivy, Belts, Kerts, 300 p.

Papillomov, B. (2012) Vse zvuki, vozmozhnyye dlya orkestra [All sounds possible for an orchestra]. Nauchnaya monografiya, Kherson, IN Spektor, 2013 p.

Potustoronskaya, G. I. (1074) Zanimatelnaya muzykoterapiya tyazhelykh psikhofunktsionalnykh rasstroystv [Entertaining music therapy for severe psycho-functional disorders]. Tetrad № 6. Igry s royalem, Sakhalinsk, MK SOUK, 13 p.

Stakanov, Aleksey (1935) Dvizheniya udarnikov [Percussionist movements]. Uch. posobiye dlya PTU, Tula, Chelovechishche, 227 p.

Tumbler, Greta (2019) Vernite moyo devstvo! [Take back my virginity!] Sbornik dokladov, manifestov i proklamatsiy mezhdunarodnogo kongressa, per. s raznykh yazykov, Bryussel, Green Maneken Pis, pp. 300–301.

Salisson, Jules (1875) Arrêtez l’infection!, in: Journal des Débats Politiques et Littéraires, № 9.

Cowbell, Gin sir (1889) Longitudinal observations by the visiographic method of trapathococcal colonies in the bodies of retired opera singers (from Transylvania to the New Hampshire bog, from January 1877 to December 1888), in: Nature, № 1, pp. 1-50.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-07

Номер

Розділ

НАУКОВІ ПАРОДІЇ