ПОДРОСТКОВАЯ СУБКУЛЬТУРА КАК ОБРАЗЕЦ СМЕХОВОГО ТВОРЧЕСТВА
Анотація
«…C наибольшими и очень важными трудностями человеческое познание, – отмечал М. Монтень, – сталкивается именно в том разделе науки, в котором речь идет о воспитании и обучении в детском возрасте». В наше время отсутствует аргументированный подход к выяснению причин появления и обнаружения сущности такого явления как детская культура. Это приводит к тому, что она почти полностью существует за границами учебно-воспитательного процесса. А образцы подросткового новотворчества не используются или используются очень ограниченно в педагогической литературе. Отсюда и цель данной статьи – обратиться к подростковой субкультуре, которая довольно широко распространена в детской среде и переходит от поколения к поколению. Все это определяет и основную задачу статьи – показать условия, причины появления и существования подростковой субкультуры.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).