ГЕНДЕРНО МАРКИРОВАННОЕ ПЕРЕОДЕВАНИЕ КАК КОМИЧЕСКОЕ (на материале классической русской литературы)
Анотація
Из многообразия тем, составляющих область интереса гендерных исследований в литературоведении, тема переодевания (в самом широком значении этого понятия – от изменения социального статуса до карнавализации гендера), пожалуй, одна из самых знаковых и едва ли не наименее из всех изученная (На материале русской литературы мы можем назвать едва ли не единственный проект подобного исследования,
##submission.downloads##
Опубліковано
2004-12-15
Номер
Розділ
КОМІЧНЕ У ЛІТЕРАТУРІ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).