ПОНТИЙСКИЕ МЕДИТАЦИИ
Анотація
Темой данной статьи является становление Византийской изобразительной традиции и, соответственно, ее связь с древнегреческой и средиземноморской культурами, их эстетическими установками. Любое культурологическое исследование тенденций развития изобразительного искусства, тем более, если оно охватывает анализ произведений, создание которых отдалено от нас на полторы тысячи лет, не может обойтись без эмоционально-чувственного переживания конкретной среды или специфики топоса, сформировавших внутреннюю пластику этих произведений. Именно поэтому автор счел необходимым включить в текст статьи свои наблюдения, описывающие природную среду, которая породила художественный мир этой культуры, и такое описание становится элементом осмысления образной ткани художественных произведений Византийского искусства.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).