ТРАНСФОРМАЦІЯ ПОНЯТТЯ ГРИ ВІД АНТИЧНОСТІ ДО СУЧАСНОСТІ. ОБУМОВЛЕНІСТЬ ГРИ ТІЛЕСНІСТЮ ТА МОВОЮ

Автор(и)

  • Майя ПЛЮЩЕВА Київський національний університет ім. Т. Г. Шевченка, Україна

Анотація

Феномен гри, який найчастіше розуміють у повсякденному слововжитку як вияв особливого способу дій дитини, із зацікавленістю досліджують представники гуманітарних наук. Адже, по-перше, будь- яка доросла людина пройшла етап формування своєї особистості через залучення до гри в дитинстві, а, по-друге, ми постійно стикаємося в нашому житті із ситуаціями, яким, інтуїтивно або усвідомлено, надаємо статус ігрових. Це, наприклад, спортивні змагання, театральні чи ритуальні дійства, навіть деякі ситуації в щоденному житті. Що стоїть за такою пильною увагою до гри?

Посилання

Берн, Эрик. Игры, в которые играют люди. Люди, которые играют в игры.– Минск.: Прамеб, 1992.

Гадамер, Х.-Г. Истина и метод.– М, 1988.

Коллингвуд, Р. Дж. Принципы искусства.– М., 1999.

Хейзинга Й. «Homo ludens». Статьи по истории культуры.– М., 1992.

Кант И. Критика способности суждения.– М.: Искусство, 1994.

##submission.downloads##

Опубліковано

2005-12-15

Номер

Розділ

ГРЕЦЬКІ ОСНОВИ СВІТОВОЇ КУЛЬТУРИ