ІДЕНТИФІКАЦІЯ ТА ІНТЕРПРЕТАЦІЯ У МИСТЕЦТВОЗНАВЧОМУ ДИСКУРСІ

Автор(и)

  • Ольга Барановська Одеський національний політехнічний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2410-2601.2017.2(28).142035

Ключові слова:

ідентифікація, інтерпретація, теорія мистецтва

Анотація

У статті розглядаються відношення між ідентифікацією та інтерпретацією як настанов у будуванні мистецтвознавчого дискурсу. Пропонується огляд базових теоретичних напрямків, у межах яких сформувались вимоги до аналізу та інтерпретації художніх творів у сучасному мистецтвознавчому дискурсі.

Посилання

Gadamer H.-G. (1988) Istina i metod: Osnovy filosofskoi germenevtiki [Truth and Method], per. s nem., Moscow, Progress, 704 p.

Dvorjak M. (2001) Istoria iskusstva kak istiria dukha [The Art History as the Spirit History], per. s nem., SPb., Akadem. projekt, 336 p.

D’Alleva A. (2010.) How to write art history: Second edition, London, Laurence King Publishing Ltd, 184 p.

Mitchel W. J. T. (1994) Picture theory: Essays on verbal and visual representation, Chicago., University Chicago Press, .462 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-12-15

Номер

Розділ

ПАМ’ЯТЬ ТА ІДЕНТИЧНІСТЬ У МИСТЕЦТВІ