У ПОШУКАХ СЕБЕ: ПРО ХАРАКТЕРНІ ОЗНАКИ ОПЕРНОЇ СПАДЩИНИ В. А. МОЦАРТА

Автор(и)

  • Віктор Левченко Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2410-2601.2017.2(28).142075

Ключові слова:

ідентичність, самопізнання, опера, Моцарт

Анотація

Показана відповідність між розвитком в оперній творчості Моцарта теми ідентичності та самопізнання з внутрішніми інтенціями життєвого шляху самого композитора. Підкреслюється, що, з одного боку, Моцарт переплавив різноманіття форм колективного в музичних традиціях в унікальне, пов’язане з усвідомленням свого життєвого світу, при цьому через імітацію і досконале володіння правилами композиції. З іншого боку, незважаючи на величезний масив творів, написаних в різноманітних жанрах, саме оперний жанр був особливо близький йому своєю ігровою природою.

Посилання

Abert G. (1989) V. A. Motsart [W. A. Mozart], ch. 1, kn. 1, Moskva, Muzyka, 544 p.

Abert G. (1988) V. A. Motsart [W. A. Mozart], ch. 1, kn. 2, Moskva, Muzyka. 607 p.

Astvatsaturov A. G. (2006) Igry geniya [Games of Genius], Motsart V. A. Polnoye sobraniye pisem, Moskva, Mezhdunarodnyye otnosheniya, pp. 497-512.

Motsart V. A. (2006) Polnoye sobraniye pisem [Complete collection of letters], Moskva, Mezhdunarodnyye otnosheniya, 536 p.

Pushkin A. S. (1950) Motsart i Salyeri [Mozart and Salieri], Pushkin A. S. Polnoye sobraniye sochineniy v 10 tomakh, t. 5, Moskva-Leningrad, Izdvo AN SSSR, pp. 355-368.

Starobinskiy Zh. (2002) Prosveshcheniye i vlast v «Volshebnoy fleyte» [Enlightenment and power in the «Magic Flute»], Starobinskiy Zh. Poeziya i znaniye. Istoriya literatury i kultury, t. 2, Moskva, Yazyki slavyanskoy kultury, pp. 445-460.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-12-15

Номер

Розділ

ПАМ’ЯТЬ ТА ІДЕНТИЧНІСТЬ У МИСТЕЦТВІ