DOI: https://doi.org/10.18524/2410-2601.2017.1(27).143683

ІЕРОТОПІЯ ЯК ПРЕДМЕТ КУЛЬТУРОЛОГІЧНОГО АНАЛІЗУ

Катерина Шевчук

Анотація


У статті зроблено спробу аналізу іеротопіі в контексті культурології. Розглянуто способи ідентифікації фізичного простору як священного. Представлені методи перетворення простору з метою його сакралізації.


Ключові слова


іеротопія; релігія; культурологія; сакральний; простір.

Повний текст:

PDF

Посилання


Burkhardt T. (1999) Sakral’noe iskusstvo Vostoka i Zapada. Principy i metody [Sacred art of the East and West. Principles and methods] Moscow, Aletejja, 216 p.

Lidov A. M. (2009) Ierotopija. Prostranstvennye ikony i obrazy-paradigmy v vizantijskoj kul’ture [Hierotopy. Spartial icons and images-paradigms in Byzantine culture] Moscow, Dizajn, Informacija, Kartografija, 362 p.

Hortyc’kyj sem³nar: Sakral’na geograf³ja ³ fenomen palomnyctva: v³tchyznjanyj ³ sv³tovyj kontekst: Zb³rnyk naukovyh prac’ [Khortytsa workshop: Sacral geography and the phenomenon of pilgrimage: the domestic and world context] (2012), naukovyj 1redaktor ³ uporjadnyk Ju. Ju. Zavgorodn³j. Zapor³zhzhja, Dike pole, 292 p.


Пристатейна бібліографія ГОСТ


1. Буркхардт Т. Сакральное искусство Востока и Запада. Принципы и методы.– М.: Алетейя, 1999.– 216 с.
2. Лидов А. М. Иеротопия. Пространственные иконы и образы-парадигмы в византийской культуре.– М.: Дизайн, Информация, Картография, 2009.– 362 с.
3. Хортицький семінар: Сакральна географія і феномен паломництва: вітчизняний і світовий контекст: Збірник наукових праць / Науковий редактор і упорядник Ю. Ю. Завгородній.– Запоріжжя: Дике поле, 2012.– 292 с.





Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.