ЛІНГВОКРЕАТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПО СТВОРЕННЮ СУЧАСНИХ МИФІВ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2410-2601.2016.2(26).144224Ключові слова:
креативність мови, лінгвокреативність, міфотворчість, сучасний міф, стереотип,Анотація
В статті здійснюється дослідження особливостей сучасних мовних процесів на предмет визначення їх креативних та стереотипних складових. Акцентується увага на тому, що креативні властивості мови в умовах сучасності використовуються для створення елементів міфологічності, як проявів стереотипності, у різних сферах суспільної свідомості (реклама, політика та інш.)
Посилання
Amelchenkov V. V. (2009) Filosofskie problemyi kreativnosti yazyika kak obschestvennogo yavleniya [Philosophical problems of the creativity of language as a social phenomenon], avtoreferat dissertatsii k. filos. n., Moscow, 24 p.
Baryishnikov P. N. (2010) Mif i metafora: lingvofilosofskiy podhod [Myth and Metaphor: Linguistic-philosophical approach], Sankt Peterburg, Aleteyya, 216 p.
Gridina T. A. (2002) Yazyikovaya igra kak lingvokreativnaya deyatelnost [Language game as a linguistic and creative activities], Yazyik. Sistema. Lichnost. Yazyikovaya igra kak lingvokreativnaya deyatelnost. Formirovanie yazyikovoy lichnosti v ontogeneze, Ekaterinburg, pp. 26– 27.
Ivanova E. A. (2000) Stereotip kak fenomen kulturyi [Stereotype as a cultural phenomenon]: dis... k. filos. n., Moscow, 172 p.
Ivashko E. A. (2012) Teoriya gibridizatsii i problemyi lingvokreativnosti [The theory of hybridization and problems lingvo-creativity], Funktsionalnokognitivnyiy analiz yazyikovyih edinits i ego applikativnyiy potentsial: materialyi I mezhdunarodnoy nauchnoy konferentsii 5–7 oktyabrya 2011 g., Barnaul, AltGPA, pp. 148–149.
Irishanova, O. K. (2009) O ponyatii lingvokreativnosti i ee roli v metayazyike lingvisticheskih opisaniy [On the concept of lingvo-creativity and its role in the meta-language linguistic descriptions], Kognitivnyie issledovaniya yazyikaIssledovanie poznavatelnyih protsessov yazyike, Moscow, In-t yazyikoznaniya RAN; Tamb. universitet im. G. R. Derzhavina, Vyp. V. pp. 158–171.
Kabalina M. I. (2003) Sotsialnoe mifotvorchestvo v sovremennoy rossiyskoy reklame [Social mythology in modern Russian advertising]: avtoref. dis. k. sotsiol. n., Moscow, 23 p.
Kolyesnyk O. C. (2013) Linhvokreatyvnyy aspekt mifolohichnoho semiozysu [Lingvo-creativity aspect of the mythological semiozysu], Zapysky z romanohermans’koyi filolohiyi, Vyp. 1, pp. 106–114.
Monastyrets’ka H. (2008) Kreatyvnist’ yak linhvistychnyy fenomen [Creativity as a linguistic phenomenon], Linhvistychni studiyi,Vyp. 17, Donets’k, DonNU, pp. 39–44.
Orap M. N. (2010) Movlennyeva kompetentnist’ i movlennyeva diyal’nist’ suchasnoyi molodi [Speech competence and speech activity of today’s youth], Osvita rehionu. Politolohiya. Psykholohiya. Komunikatsiyi, Kyiv, Ukrayina, ¹1, pp. 84–88.
Rybka N. M. (2014) Tvorcha diyal’nist’ v hlobal’nomu informatsiynomu prostori [Creative activity in the global information space], Materialy KhV Mizhnarodnoyi naukovo-pryktychnoyi konferentsiyi “Lyudyna, kul”tura, tekhnika v novomu tysyacholitti”, 22–23 kvitnya 2014 roku, Kharkiv, Vydavnytstvo Natsional’noho aerokosmichnoho universytetu, pp. 18–19.
Savchenko A. L. (2009) Real’ni linhvistychni innovatsiyi u virtual’nomu sviti [The real linguistic innovations in the virtual world], Visnyk Dnipropetrovs’koho universytetu. Seriya: Movoznavstvo. t. 17, vyp. 15 (1), pp. 265–270.
Kharchenko L. V. (2004) Sotsial’no-hnoseolohichna pryroda suchasnoyi mifotvorchosti [Socio-epistemological nature of modern myth]: Dys. k. filos. n.. L’viv, 162 p.
Shayhorods’kyy Yu. Zh. (2009) Polityka: vzayemodiya real’nosti i mifu [Politics: the interaction of reality and myth], Kyiv, Znannya Ukrayiny, 400 p.
Yanyts’ka O. M. (2014) Movlennyevi zasoby vyrazhennya linhvoprahmatychnykh aspektiv zaholovkiv statey frantsuz’koho mediynoho dyskursu (na prykladi drukovanykh vydan’) [Speech means of expressing linguistic-pragmatic aspects of edits French media discourse (for example, publications)], Naukovi zapysky Natsional’noho universytetu “Ostroz”ka akademiy”, seriya Filolohichna, Vyp. 48, pp. 132–134.
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Докса

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).