АНГЛІЙСЬКА МОВА ЯК ВИРАЗНИЙ ЗАСІБ РЕФЛЕКСІЇ В ФІЛОСОФСЬКОМУ ДИСКУРСІ

Автор(и)

  • Ірина Янушевич Одеський національний політехнічний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2410-2601.2016.2(26).144225

Ключові слова:

філософський дискурс, мова філософії, засоби філософської рефлексії,

Анотація

Відмінності у філософських діськурсивнних стратегіях відбиваються на особливостях філософських текстів, для аналізу яких використовуються всілякі підходи, у тому числі лінгвістичний підхід. Проте лінгвістична філософія стикається з проблемою «недосконалості» природної мови як адекватного засобу філософської рефлексії. У статті було показано, що англійська мова для цих цілей має в своєму розпорядженні найбільш оптимальні ресурси.

Біографія автора

Ірина Янушевич, Одеський національний політехнічний університет

Iryna Ianushevych

Посилання

Derrida J. Yest li u filosifii svoj yazik? [Has philosophy own language?].Antropolog.ru, 2011, http://www.antropolog.ru/doc/library/derrida/derrida

Korotkov Ye. A. (2001) Spezifika filosofskogo diskyrsa: logikoepistemicheskiyezametki [Specifics of a philosophical discourse]. Voronezh,VSU, 204 p.

Malinovskaya I. V. (2007) Universalizaziya terminologii 20 stolittya: osoblivosti verbalizazii konzeptiv u prostori anglomovnogo diskursu pro skladnist. [Universalization of terminology of the 20th century of feature ofverbalization of concepts in space of an English-speaking discourse aboutcomplexity]. Kyev, Logos, pp. 189–199.

Sossyr F. de (2004) Kurs obchei lingvistiki [Course of the general linguistics].Moscow, Editourial URSS , 256 p.

Smirnov A. V. (2010) Mozhno li strogo govorit o neperevodimosti? [Whetherit is possible to speak about not convertibility strictly?].Moscow, RSGU,pp. 37–54.

Russell B. (1967) The Autobiography of Bertrand Russell, Vol. 1, London,George Allen and Unwin, 154 p.

Schlick M. (1935) Unanswerable Questions, Vol. XIII, http://www.thephilosopher.co.uk/moritz.htm

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-12-15