СРІБНИЙ ВІК ЯК СОЦІАЛЬНО-ІСТОРИЧНА ЕПОХА І КУЛЬТУРНО-ІСТОРИЧНИЙ ТИП
DOI:
https://doi.org/10.18524/2410-2601.2016.2(26).144228Ключові слова:
Срібний вік, межі культури, культурно-історичний тип, життєтворчість, єдність провини і відповідальності,Анотація
Стаття присвячена осмисленню Срібного віку як особливого культурно- історичного типу з притаманними йому принципами творчого життя, специфічним образом мисленням і способом буттям особистості.
Посилання
Agenosov V. (1998) Sovremennye russkie pojety: Spravochnik-antologija[Modern Russian poets: Reference-anthology] Moscow, Megatron, 364 p.
Bahtin M. M. (2003) K filosofii postupka [Toward a Philosophy of the Act].Bahtin M. M. Sobranie sochinenij: V 7 t. T. 1. Moscow, Russkie slovari; Jazyki slavjanskoj kul’tury, pp. 7–68.
Bahtin M. M. (1979) Otvet na vopros redakcii «Novogo mira» [Response toa Question from Editorial Staff of “New World”]. Bahtin M. M. Jestetikaslovesnogo tvorchestva. Moscow, Iskusstvo, pp. 328–335.
Berdjaev N. A. Russkij duhovnyj renessans nachala XX veka i zhurnal «Put’»(k 10-letiju «Puti») [The Russian spiritual Renaissance of the beginning ofthe XX century and the magazine “Way” (to the 10th anniversary of “Way”)].Put’. 1935, pp. 3–22.
Berdjaev N. A. (1991) Samopoznanie: Opyt filosofskoj avtobiografii [Self-Knowledge: Experience of Philosophical Autobiography]. Moscow, Kniga,448 p.
Voloshin M. A. (2005) Lica i maski. Organizm teatra [Persons and masks.Organism of Theater]. Voloshin M. A. Sobranie sochinenij: V 7 t. T. 3. Moscow,Jellis Lak, pp. 158–168.
Ermichev A. A. (2002) Suzhdenija N. A. Berdjaeva o «russkom kul’turnomrenessanse» i nastojashhee znachenie jetogo termina [N. A. Berdyaev’sjudgments about “the Russian cultural Renaissance” and the true meaningof this term]. Studia culturae. Vip. 2. Al’manah kafedry filosofii kul’tury i kul’turologii i Centra izuchenija kul’tury filos. fakul’teta Sankt-Peterburgskogo universiteta. Sankt-Peterburg, pp. 9–24.
Ronen O. (2000) Serebrjanyj vek kak umysel i vymysel [Silver Age as intentionand fiction]. Moscow, OGI, 152p.
Sobolevskaja E. K. (2008) Iskusstvo i teurgija v filosofsko-jesteticheskojkoncepcii Vjacheslava Ivanova [Art and Theurgy in the philosophicalestheticconception of Vyacheslav Ivanov]. Aktual’ni problemi duhovnosti:Zb. nauk. prac’. Vip. 9. Krivij rig, pp. 323–336.
Sobolevskaja E. K. (2010) «Poznaj samogo sebja» i «Ty esi» kak edinyj principtvorcheskoj lichnosti [“Learn yourself” and “Thou art” as a single principleof the creative personality]. F.M. Dostoevskij i kanun tret’ego tysjacheletija.Stanovlenie i razvitie klassicheskoj russkoj filosofskoj tradicii: ot I.V. Kireevskogo do D.L. Andreeva. Kiev, pp. 115–125.
Hrenov N. A. (2002) Opyt kul’turologicheskoj interpretacii perehodnyhprocessov [Experience of culturological interpretation of transition processes].Iskusstvo v situacii smeny ciklov: Mezhdisciplinarnye aspekty issledovanijahudozhestvennoj kul’tury v perehodnyh processah. Moscow, Nauka, pp.11–55.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Докса
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).