ІММЕРСИВНОСТЬ ЯК МЕХАНІЗМ СТВОРЕННЯ НОВОЇ ХУДОЖНЬОЇ РЕАЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2410-2601.2016.2(26).144229Ключові слова:
іммерсивность, іммерсивний театр, художнє виробництво, художня комунікація,Анотація
Статтю присвячено дослідженню феномену іммерсивності як актуальної особливості та механізму сучасних арт-практик. Виявлений зв’язок між актуальними глядацькими запитами в сучасній культурі та іммерсивністю як механізмом створення художньої реальності та відповідних нових форм театральних комунікації. Особливу увагу приділено розгляду феномену іммерсивного театру. Дослідження базується на концепціях П. Бурдьє та Ж. Бодріяра.
Посилання
Bakanurskij A., Bakanurskij E. (2015) Immersivnyj teatr [Immersive theater] Arkadija. Mistectvoznavchij ta kul’turologichnij zhurnal, # 2 (43), Odesa, ONPU, pp. 7–17.
Bodrijar Zh. (2004) Simuljakry i simuljacija [Simulacra and simulation], per. sfranc. V. Khovkhuna, Kyiv, Osnovy, 230 p.
Burd’e P. Pole literatury [The Field of literature], http://bourdieu.name/content/burde-pole-literatury4. Koval’ova A. (2016) Immersivnyj teatr. Chto jeto takoe na chto shodit’ vMoskve [Immersive theater. What is it and on what to visit in Moscow],http://www.sncmedia.ru/entertainment/immersivnyy-teatr-chto-eto-takoe-ina-chto-skhodit-v-moskve/
Kovaleva N., Levchenko V. (2016) Pragmatika sovremennogo muzykal’nodramaticheskogo iskusstva: rasshatyvanie zritel’skoj identichnosti [Pragmatics of modern musical and drama art: shaking of spectator identity], Problemi kul’turnoi identichnosti v aktual’nomu mistectvi ta muzejnij praktici. Odesa, ONPU; MSMO, pp. 23–25.
Kovaleva N., Levchenko V. (2016) Transformacija bazovyh konceptov v jesteticheskoj kritike jepohi moderna [Transformation of basic concepts in esthetic critique of modern epoch], Filosofija ta gumanizm. vip. 1 (3), Odesa, ONPU, pp. 66–74.
Kovaleva N., Levchenko V. (2016) “Ubljudki v opere”, ili anormativnost’ kaknorma v sovremennom muzykal’nom teatre [“Bastards in the opera”, oranormativity as norm in contemporary musical theatre], Δόξα / Doksa. Zbirniknaukovih prac’ z filosofiji ta filologiji, Vip. 1 (25), Odesa, Akvatorija, pp.153–163.
Chepalov O. I. (2007) Khoreohrafichnyy teatr Zakhidnoyi Yevropy KhKh st. [Choreographic Theater of the Western Europe in the XXth century], Kharkiv,KhDAK, 344 p.
Jampol’skij M. (2015) «Nikakogo iskusstva ne sushhestvuet, est’ raznye antropologicheskie praktiki postizhenija mira». Interv’ju o granicah iskusstva,formah ego legitimacii i konce bol’shogo stilja [“No art exists, there are differentanthropological practicians of comprehension of the world». An interviewabout art borders, forms of his legitimation and the end of big style],Postnauka, 19 ijunja 2015 / https://postnauka.ru/talks/48454
Bourdieu P. (2003) Distinction: A Social Critique of the Judgement of Taste,NY&L., Routledge & Kegan Paul, 613 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Докса
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).