ГЕНДЕРНІ АСПЕКТИ СМИСЛОВИХ КОМУНІКАЦІЙ СМІХУ

Автор(и)

  • Оксана Кожем’якіна Черкаський державний технологічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2410-2601.2016.1(25).144715

Ключові слова:

гендер, народна сміхова культура, гендерна ідентичність, комічне, смислова комунікація,

Анотація

В статті розглянуто смислові особливості сміхових комунікацій в контексті проблем гендерного порозуміння, звертаючи увагу на представлені в народній сміховій культурі соціокультурні детермінанти поведінкових та функціонально-рольових відмінностей з урахуванням динаміки змін сучасного постіндустріального суспільства. На основі аналізу смислового навантаження анекдотів як масового жанру народної сміхової культури виокремлено статеві антитези та гендерно-означені культурно-символічні ряди типізацій соціальних ролей, норм поведінки, способів мислення, ціннісних пріоритетів, гендерних маркерів тощо.

Посилання

Bergson H. (1992) Smex [Laugh]. Moscow, Yskusstvo, 127 p.

Giddens A. (2004) Nestrymnyj svit: yak globalizaciya peretvoryuye nashezhyttya [Runaway World: How Globalization is Reshaping Our Lives]. Kyiv,Alterpress, 100 p.

Karasev L. (1996) Fylosofiya smexa [Laughter Philosophy]. Moscow, RGGU,224 p.

Mulkay M. (1988) On Humour: its Nature and its Place in Modern society.Cambridge, UK: Polity Press; Oxford, UK; N.Y.: B. Blackwell. 232 p.

Scott J. W. (1986) Gender : a useful category of historical analysis, AmericanHistorical Review. Vol. 91, № 5, p. 1053–1075.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-06-15

Номер

Розділ

СМІШНЕ В БУТТІ ТА ПІЗНАННІ ЛЮДИНИ