«ВИРОДКИ В ОПЕРІ», АБО АНОРМАТИВНІСТЬ ЯК НОРМА У СУЧАСНОМУ МУЗИЧНОМУ ТЕАТРІ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2410-2601.2016.1(25).144746Ключові слова:
арт-практика, культурна норма, комунікація, музично-драматичний театр,Анотація
Статтю присвячено дослідженню особливотей прагматики сучасних арт-практик, виявленню причин та наслідків зміни культурних норм у відносинах «митець – реципієнт». Розглянуто трансформацію нормативної моделі комунікації в музично- драматичному театрі. У статті робиться спроба виявлення та культурологічного аналізу настанов (пост)сучасної культури, що продукують створення нових сенсів та форм комунікації у трикутнику «митець – твір – глядач».
Посилання
Adorno T. V. (2001) Jesteticheskaja teorija [The esthetic theory]. Per. s nem. A. V. Dranova, Moscow, Respublika, 527 p.
Aristotel’. (1983) Politika [Politics]. Per. s drevnegr. S. A. Zhebeleva. Aristotel’. Sochinenija v 4-h tt. T. 4. Moscow, Mysl’, pp. 375–644.
Aristotel’. (1983) Pojetika [Poetics]. Per. s drevnegr. M. L. Gasparova. Aristotel’. Sochinenija v 4-h tt. T. 4. Moscow, Mysl’, pp. 645–680.
Valeri P. (1993) Vecher s gospodinom Tjestom [Evening with mister Test]. Per. s fr. S. Romova. Valeri P. Ob iskusstve: Sbornik. 2-e izd. Moscow, Iskusstvo, pp. 71–83.
Levchenko V. (2010) Igry s podlinnost’ju Teodora Vizengrunda Adorno [Games with Theodor Vizengrund Adorno’s authenticity]. Δόξα / Doksa. Zb³rnik naukovih prac’ z f³losof³¿ ta f³lolog³¿. Vip. 15. Un³versal’n³ vim³ri kul’turi. Odesa, ONU ³m. ². ². Mechnikova, pp. 539–547.
Ortega-i-Gasset H. (1991) Degumanizacija iskusstva [Dehumanization of Art]. Per. s isp. S. L. Vorob’eva // Ortega-i-Gasset H. Jestetika. Filosofija kul’tury. Moscow, Iskusstvo, pp. 218–259.
Pushkin A. S. (1950) Evgenij Onegin [Eugene Onegin].Pushkin A. S. Polnoe sobranie sochinenij v 10-ti tt., T. V, Moscow–Leningrad, Izdatel’stvo AN SSSR, pp. 9–213.
Jeko U. (1989) Zametkinapoljah «Imenirozy» [Marginal notes of «Name of Rose»]. Jeko U. Imja rozy / per. c ital. E. Kostjukovich, Moscow, Knizhnaja palata.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Докса
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).