МЕМ ЯК СИМУЛЯКР СМІХУ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2410-2601.2016.1(25).144761Ключові слова:
мем, інтернет-мем, соціальні мережі, Хабрахабр, Лепрозорій, Упячка, креолізований текст, форсед-мем, мемо-карта,Анотація
Стаття присвячена дослідженню еволюції мемів у соціальних мережах. Проаналізовано біологічні, соціальні та культурні аспекти даного явища. Виділено особливості мемів у соціальних мережах України і Росії. Показано причини зміни розуміння комічного в мемах.
Посилання
Broudi R. (1996) Psihicheskie virusyi [Mental viruses]: http://e-libra.ru/read/236067-psixicheskie-virusy.html
Brett T. Rukovodstvo po memam: putevoditel polzovatelya po virusam soznaniya [Guide meme: guide user virus of consciousness] // http://asocial.narod.ru/material/memes.htm
Dokinz R. (1993) Egoistichnyiy gen [The Selfish Gene] . Moskva, Mir, p. 318.
Kollektsiya memov vkontakte // [Elektronnyiy resurs].– Rezhim dostupa: https://vk.com/mem1001?z=photo-25089415_434456610/album-25089415_00/rev
Leprozoriy // https://ru.wikipedia.org/wiki/Dirty.ru#cite_note-4
Savitskaya T. E. (2013) Internet-memy kak fenomen massovoy kulturyi // Informkultura onlayn analitika, bibliografiya, faktografiya po kulture i iskusstvu [Internet memes as a phenomenon of mass culture]// http://infoculture.rsl.ru/NIKLib/althome/news/KVM_archive/articles/2013/03/2013-03_r_kvm-s3.pdf
Spisok memov [List of memes]. http://www.dipity.com/tatercakes/Internet_Memes/?mode=embed#tl
Ctolyarov A. A. (2013) Political Memes of the «Facebook Revolution» Era as a Way of Media Reality Design //http://www.mediascope.ru/node/1590
Upyachka // https://otvet.mail.ru/question/27494666
Upyachka // http://www.netlore.ru/upyachka
Schurina Y. V. (2012) Internet-memyi kak fenomeninternet-kommunikatsii [Internet memes as fenomenalne-communication] // http://cyberleninka.ru/article/n/internet-memy-kak-fenomen-internet-kommunikatsii#ixzz4LpGLXr4m
Blackmore S. (1998). Imitation and the definition of a meme, Journal of Memetics – Evolutionary Models of Information Transmission, 2. [Elektronnyiy resurs].– Rezhim dostupa:http://jom-emit.cfpm.org/1998/ vol2/balckmore_s.html
Díaz Ñ. (2013) Defining and characterizing the concept of Internet Meme // http://www.scielo.org.co/pdf/cesp/v6n2/v6n2a07.pdf
Henson Ê. (2002) Sex, Drugs, and Cults. An evolutionary psychology perspective on why and how cult memes get a drug-like hold on people, and what might be done to mitigate the effects // http://www.humannature. com/nibbs/02/cults.html
Marshall G. (2012) The Internet and Memetics // http://pespmc1.vub.ac.be/ Conf/MemePap/Marshall.html
Paull J. (2009) Meme Maps: A Tool for Configuring Memes in Time and Space, European Journal of Scientific Research // http://www.eurojournals.com/ejsr.htm
Solon O. (2013). Richard Dawkins on the internet’s hijacking of the word «meme» // http://www.webcitation.org/6HzDGE9Go
http://elementy.ru/nauchno-populyarnaya_biblioteka/432360/Psikhologiya_zla
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Докса
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).