ОСНОВНІ ТИПИ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ТРАНСЛЯЦІЇ НАУКОВИХ ЗНАНЬ

Автор(и)

  • Віктор Ополев Одеський національний політехнічний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2410-2601.2015.2(24).145354

Ключові слова:

комунікація, інформування, навчання, популяризація,

Анотація

У статті за методологічними підставами виділяються три види трансляції наукових знань: інформування, навчання, популяризація. Показано деякі можливості застосування даної типології.

Посилання

Kun T. (1975) Struktura nauchnyh revoljucij [Strukture of scientific revolutions] Moscow, Progress, 289 p.

Leuta O. N. (2002) Ju. M. Lotman o treh funkcijah teksta [Yu. M. Lotman about three functions of the text], Voprosy filosofii. Moscow, № 11, pp. 165–173.

Mol’ A. (1973) Sociodinamika kul’tury [Sociodinamics of culture] Moscow, Progress,.– 406 p.

Opolev V. T. (2008) Myshlenie, kul’tura i prostranstvo intersubektivnosti [Thinking, culture and space of intersubjektivity], Aktual’nі problemi duhovnostі: zb.naukovih prac’, vip.9. Krivij Rіg, Vidavnichij dіm, pp. 48– 59.

Petrov M. K. (1991) Jazyk, znak, kul’tura [Language, sign, culture] Moscow, Nauka, 328 p.

Stepin V. S. (2000) Teoreticheskoe znanie: Struktura, istoricheskaja jevoljucija [Theoretical knowledge: Structure, historical evolution]. Moscow, Progress-tradicija, 743 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-12-15

Номер

Розділ

ГЕРМЕНЕВТИКА І ФЕНОМЕНОЛОГІЯ