СОЦІАЛЬНА КРИТИКА АВСТРАЛІЙСЬКОЇ КУЛЬТУРИ «ДОРОЖНЬОГО ВБИВСТВА» В КІНОСЕРІАЛІ «СКАЖЕНИЙ МАКС» ДЖОРДЖА МІЛЛЕРА
DOI:
https://doi.org/10.18524/2410-2601.2015.2(24).145449Ключові слова:
Австралія, культура, автомобіль, вбивство, консюмеризму,Анотація
Кіноцикл «Скажений Макс» є соціально-критичним висловлюванням Джорджа Міллера щодо австралійської автомобільної культури, яка побудована на автофетишизмі. Австралійська автомобільна культура є різновидом консюмеризму. В австралійську автомобільну культуру вбудована «культура дорожнього вбивства», в межах якої автомобіль розглядається не як засіб пересування, а як зброя для вбивства людей.
Посилання
Biber K. (2001) The Threshold Moment: Masculinity at Home and on the Road in Australian Cinema, Limina, vol. 7, pp. 26–46.__
Carter P. (1987) The Road to Botany Bay: An Essay in Spatial History. London, Faber, 410 p.
Das A. The Craziest Stories about the Making of Mad Max and the Road Warrio , Cult Movie Profile. – URL: http://io9.com/tag/cult-movie-profile (accessed: 17.05.2015).
Dermody S., Jacka E. (1988) The Screening of Australia: Anatomy of a National Cinema. Sidney, Currency Press, 290 p.
Hesmondhalgh D. (2012) The Cultural Industries / David Hesmondhalgh, 3rd ed. New York, SAGE Publications, 480 p.
Kitson M. (2003) The Great Aussie Car Smash at the End of the World, Australian Screen Education Online, # 31, pp. 64–69.
Maddox G. On the set of Mad Max: Fury Road with director George Miller, The Sydney Morning Herald. – URL: http://www.smh.com.au/entertainment/movies/ on-the-set-of-mad-max-fury-road-with-director-george-miller-201504231mhimu.html (accessed: 31.01.2016).
Morris M. (2006) Identity Anecdotes: Translation and Media Culture. London, Sage, 250 p.
Piecraft, Ottens N. (2008) Discovering Dieselpunk. Gatehouse Gazette, July, № 1, pp. 3–9.
Ryan M. D. (2009) Whither Culture? Australian Horror Films and theLimitations of Cultural Policy. Media International Australia incorporating Cultureand Policy, № 133, pp. 43–55.
Simpson C. (2006) Antipodean Automobility and Crash: Treachery, Trespass and Transformation of the Open Road. Australian Humanities Review, vol. 39–40.– URL: http://minerva.mq.edu.au:8080/vital/access/manager/Repository/mq:1021/ SOURCE2 (accessed 01.06.2015).
Turner G. (1986) National Fictions: Literature, Film, and the Construction of Australian Narrative. Sidney, Allen & Unwin, 184 p.
Walzer M. (2002) The Company of Critics: Social Criticism and Political Commitment in the Twentieth Century. New York, Basic Books, 288 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Докса
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).