НЕПЕРЕМОЖНИЙ «ДОН ЖУАН» В. А. МОЦАРТА НА ОДЕСЬКОЙ СЦЕНІ, АБО РОЗИГРАШ ДЛЯ БРАТВЫ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2410-2601.2015.2(24).145450Ключові слова:
свобода інтерпретації, опера, Моцарт,Анотація
У статті розглядаються різні аспекти проблеми свободи інтерпретації в художньому творі. Предметом дослідніцкого аналізу є режисерська версия вистави Юрійом Александровим опери В. А. Моцарта «Дон Жуан» у Одеському національному академічному театре опери та балету.
Посилання
P. I. Chajkovskij o Mocarte [P. I. Tchaikovsky about Mozart], http:// www.amadei.ru/tch_o_moz.htm.
##submission.downloads##
Опубліковано
2015-12-15
Номер
Розділ
ГЕРМЕНЕВТИКА В МИСТЕЦТВІ ТА КУЛЬТУРІ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Докса
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).