ГУМОР ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
DOI:
https://doi.org/10.18524/2410-2601.2002.2.178986Анотація
Проблема використання гумору як педагогічного засобу надто довго залишалася у вітчизняній педагогіці маргінальною. Та й навряд чи могло бути інакше для педагогіки радянських часів, яка розглядала справу виховання як надзвичайно серйозну проблему, що мала вирішувати стратегічне завдання – формування радянської людини, людини майбутнього, будівника комуністичного суспільства, цього земного раю etсetera. Тому у цій серйозній справі державного значення навряд чи могло відшукатися місце для такої несерйозної речі, як гумор.##submission.downloads##
Опубліковано
2019-09-24
Номер
Розділ
СМІХ У КОНТЕКСТІ КУЛЬТУРИ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Докса
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).