ГУМОР ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

Автор(и)

  • О. І. Кретова Черкаський державний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2410-2601.2002.2.178986

Анотація

Проблема використання гумору як педагогічного засобу надто довго залишалася у вітчизняній педагогіці маргінальною. Та й навряд чи могло бути інакше для педагогіки радянських часів, яка розглядала справу виховання як надзвичайно серйозну проблему, що мала вирішувати стратегічне завдання – формування радянської людини, людини майбутнього, будівника комуністичного суспільства, цього земного раю etсetera. Тому у цій серйозній справі державного значення навряд чи могло відшукатися місце для такої несерйозної речі, як гумор.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-09-24

Номер

Розділ

СМІХ У КОНТЕКСТІ КУЛЬТУРИ