ЧИТАЯ БАХТИНА, ИЛИ ПОЧЕМУ «ЮМОРИНА» НЕ СТАНЕТ КАРНАВАЛОМ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2410-2601.2003.3.179155Анотація
1 апреля в Одессе состоится очередная «Юморина», и вновь по Дерибасовской пройдут «колонны карнавала». Именно так именуется праздничное шествие, развлекающее «одесситов и гостей города». И хоть «колонны» ассоциируются с понятием порядка, регламентированности, а «карнавал» – наоборот – с нарушением обычного порядка и регламента, выражение «колонны карнавала» не читается современной культурой как оксюморон, сочетающий несочетаемое, а воспринимается как обычное языковое клише. А это, вероятно, значит, что не ладно что-то не только в колоннах, но и в карнавале. Не обманываем ли мы сами себя, умиляясь первоапрельскому карнавалу, который по сути своей карнавалом не является, да и являться не может?##submission.downloads##
Опубліковано
2009-01-01
Номер
Розділ
СОЦІОКУЛЬТУРНІ ПАРАМЕТРИ СМІХУ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Докса
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).