РЕЛИГИОЗНЫЙ АНЕКДОТ КАК ОБЪЕКТ СОЦИОЛОГИЧЕСКОГО АНАЛИЗА
DOI:
https://doi.org/10.18524/2410-2601.2003.3.179162Анотація
Формулируемая тема данной статьи вводит рассмотрение религиозного анекдота как объекта социологического анализа в широкий проблемный контекст, поскольку анализировать такое социальное или, если точнее, социокультурное явление как религиозный анекдот необходимо на нескольких уровнях. Во-первых, на уровне понимания смеха как сущностного феномена человеческого существования (условно определим это как макроуровень социологического анализа). Во-вторых, на уровне понимания религиозного анекдота как феномена, связанного с функционированием религии как конкретного социокультурного явления и как социального института (условно определим это как микроуровень социологического анализа).##submission.downloads##
Опубліковано
2009-01-01
Номер
Розділ
СОЦІОКУЛЬТУРНІ ПАРАМЕТРИ СМІХУ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Докса
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).