МІСТО ЯК ГЕРОЙ ТРИЛЕРУ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2410-2601.2019.2(32).188628Ключові слова:
трилер, детектив, образ міста, літературні жанриАнотація
В статті розглядається паралельне формування образу міста та жанру трилеру в історії світової літератури. Починаючи з середини ХІХ ст. можна казати про те, що образ міста як активного середовища, яке визначає поведінку персонажів та перебіг подій, стає однією з сутнісних характеристик більшості піджанрів трилеру та детективу
Посилання
Chesterton, G. K. (1984) V zaschitu «deshevogo chtiva» [In defense of «cheap reading»], in: Chesterton G. K. Pisatel v gazete: hudozhestvennaya publitsistika, per. s angl., Moskva: Progress, pp. 35–39.
Aiken, H. (1956) The Age of Ideology: The 19th Century Philosophers, New York: Mentor, 283 p.
Gaiman, N. (2005) Neverwhere. Author’s preferred text, London: Headline, 374 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Докса
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).