Зміст
ФІЛОСОФСЬКЕ РОЗУМІННЯ МІСТА
СОЦІАЛЬНІ ТА УНІВЕРСАЛЬНО-КУЛЬТУРНІ ЕТИМОНИ І ДЕРИВАТИ КОНЦЕПТУ «МІСТО» В ІНДОЄВРОПЕЙСЬКИХ МОВАХ | |
Олександр Кирилюк | 8-20 |
«TOPOS» ЯК ПРЕДМЕТ І ПРОБЛЕМА ФІЛОСОФСЬКОГО ДИСКУРСУ | PDF (Русский) |
Тетяна Суходуб | 21-31 |
НАРАТИВ І СИМВОЛ В ТЕКСТУАЛЬНОМУ ПРОЧИТАННІ МІСТА | PDF (Русский) |
Олександр Афанасьєв, Ірина Василенко | 32-41 |
ВИНИКНЕННЯ СЕРЕДНЬОВІЧНИХ МІСТ ЯК ФЕНОМЕН ПРАВА | PDF (Русский) |
Сергій Шевцов | 42-70 |
ФІЛОСОФІЯ ВІДМІННОСТІ, ГІПЕРМОДЕРН,І МІСТО «ЩАСТЯ» В «АЛЬ-МАДІНА АЛЬ-ФАДХІЛА» АЛЬ-ФАРАБІ | PDF (English) |
Бюлент Шене | 71-80 |
«МАШИНО-ЛЮДСТВО» ЯК ФОРМА УРБАНІЗАЦІЇ У КОНЦЕПЦІЇ М. БЕРДЯЄВА | |
Олена Білянська | 81-88 |
ТВАРИНА В КОНТЕКСТІ АНТРОПОЛОГІЇ МІСТА: ЄДНІСТЬ, ДОПОВНЕННЯ, ВІДТОРГНЕННЯ? | |
Ольга Гомілко | 89-98 |
МІСТО ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ ПРАКТИК
АРХЕТИП ДОМУ В ГЛОБАЛЬНО-ГЛОКАЛЬНИХ КОНФІГУРАЦІЯХ СУЧАСНОГО МІСТА | |
Оксана Кожем’якіна | 100-110 |
МІСЬКИЙ ЕКОЛОГІЧНИЙ АКТИВІЗМ: У ПОШУКАХ СИНЕРГІЇ | |
Фаріда Тихомірова | 111-121 |
ФУНКЦІЇ ПУБЛІЧНИХ МІСЬКИХ ПРОСТОРІВ | PDF (Русский) |
Євгенія Селезньова | 122-128 |
ПРАКТИКИ ОСВОЄННЯ МІСЬКОГО ПРОСТОРУ: ВИНАЙДЕННЯ ТРАДИЦІЇ? | |
Тетяна Тхоржевська | 129-139 |
МІСТО – МАСОНСЬКА ФІЛОСОФСЬКА МАЙСТЕРНЯ (ДО ПИТАННЯ «МАСОНСЬКОЇ УРБАНІСТИКИ») | |
Анатолій Димчук | 140-147 |
ТОТАЛІТАРНИЙ КУЛЬТУРНИЙ ПРОСТІР ТА ФЕНОМЕН «РАДЯНСЬКИХ БАЛКОНІВ» | |
Наталія Бородіна | 148-156 |
«ДИВНІ ОБ’ЄКТИ» У МІСТІ | PDF (Русский) |
Максим Карасєв | 157-169 |
ВИРОБНИЦТВО СПІЛЬНИХ ПРОСТОРІВ ЯК ПРИСВОЄННЯ МІСЬКОГО СЕРЕДОВИЩА: ПЕРЕОСМИСЛЕННЯ ДОСВІДУ БУДИНКІВ КУЛЬТУРИ | |
Юлія Дружиніна | 170-179 |
СКВЕР ЖАННИ ЛЯБУРБ: ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ МІСЬКОГО ПРОСТОРУ | PDF (Русский) |
Павло Майборода | 180-194 |
МІСТО В КУЛЬТУРІ ТА МИСТЕЦТВІ
ДОСВІД ПЕРЕБУВАННЯ-В-МІСТІ ЯК ПРЕДМЕТ ЕСТЕТИКИ ПОВСЯКДЕННОГО | |
Євгенія Буцикіна | 196-206 |
ДІАЛОГ ЯК ЕЛЕМЕНТ МІСЬКОЇ КУЛЬТУРИ ПОСТКЛІСТЕНОВИХ АТЕН | |
Василь Мацьків | 207-220 |
ЧОРНОБИЛЬ В ПРОСТОРАХ КОЛЕКТИВНОГО ПАМ’ЯТАННЯ В УКРАЇНІ: НОТАТКИ НА МАРГІНЕСАХ СУЧАСНИХ ХУДОЖНІХ ПРАКТИК | |
Оксана Довгополова | 221-232 |
МІСТО ЯК ГЕРОЙ ТРИЛЕРУ | |
Олена Колесник | 233-239 |
ОПЕРНИЙ НА ТЛІ ДВОРИКУ: РЕПРЕЗЕНТАЦІЯ МІСТА В ОДЕСЬКОМУ ЖИВОПИСІ | |
Анна Місюн | 240-249 |
ТРАНСФОРМАЦІЯ АНТИЧНОГО МІФУ В КУЛЬТУРІ МОДЕРНА (ПЕТЕРБУРГ – ОДЕСА) | PDF (Русский) |
Юлія Богачева | 250-257 |
ЛЮДИНА В ПРОСТОРІ МІСТА ТА ПОШУК АБСОЛЮТНОГО В ТЕКСТАХ МИТЦІВ АВАНГАРДУ: ФІЛОСОФСЬКЕ «ЗАПИТУВАННЯ» О. БОГОМАЗОВА, ІДЕАЛІЗМ В. КАНДИНСЬКОГО, «ВЧУВАННЯ» М. ГЕРШЕНФЕЛЬДА | |
Олена Щокіна | 258-268 |
ФЕСТИВАЛІ У ПРОСТОРІ МІСТА | |
Ніна Ковальова, Віктор Левченко | 269-278 |
НЕО ТОКІО ЯК ЖИВИЙ ОРГАНІЗМ В АНІМЕ «АКІРА» | |
Костянтин Райхерт | 279-289 |
МУРАЛИ ЯК «ТОЧКА СКЛАДАННЯ» КОЛЕКТИВНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ГОРОДЯН: ВИПАДОК МІНСЬКА | PDF (Русский) |
Олександр Сарна | 290-300 |
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ПРОСТІР ОДЕСИ
КОНЦЕПЦІЯ ЛОГІКИ МИКОЛИ ГРОТА В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ФІЛОСОФСЬКИХ ДИСКУРСІВ | PDF (Русский) |
Людмила Сумарокова | 302-314 |
ФІЛОСОФСЬКІ ЕСЕЇ
«ЕСТЬ ГОРОДА, В КОТОРЫЕ НЕТ ВОЗВРАТА…» (ВАРІАЦІЇ НА ТЕМУ ВИГНАННЯ) | PDF (Русский) |
Олена Соболевська | 316-326 |
КРИТИКА
«ЩОДЕННІ ПОДІЇ ДАМАСКА» АХМАДА АЛ-БУДАЙРІ ТА СЕРІЯ «УРБАНІСТИКА:ПЕРШОДЖЕРЕЛА І ДОСЛІДЖЕННЯ» В ОДЕСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ | PDF (Русский) |
Інна Голубович, Олена Петріківська | 328-337 |