ФЕСТИВАЛІ У ПРОСТОРІ МІСТА
DOI:
https://doi.org/10.18524/2410-2601.2019.2(32).188632Ключові слова:
концентрична та єкстатична структура міста, художне виробництво, музичний фестиваль, «Odessa classics»Анотація
Статтю присвячено розгляду феномену музичного фестивалю як чинника культури міста. Спираючись на теорію моделей міста Ю. М. Лотмана, розглянуто генезу та особливості розвитку фестивального руху та його кореляцію з просторовою структурою міста. За допомогою концепції художнього виробництва П. Бурдьє, автори аналізують особливості функціонування музичного фестивалю «Odessa classics» та його роль і місце у формуванні символічного поля культури міста
Посилання
Bahtin, M. M. (1990) Tvorchestvo Fransua Rable i narodnaya kultura srednevekovya i Renessansa [Francois Rabelais and the folk culture of the Middle Ages and the Renaissance], Moskva: Hudozh. lit., 543 p.
Lebreht, N. (2007) Kto ubil klassicheskuyu muzyiku? Istoriya odnogo korporativnogo prestupleniya [When the music stops... Managers, maestros and the corporate murder of classical music], Moskva: Izdatelskiy dom “Klassika–XXI”, 588 p.
Lotman, Y. M. (1996) Vnutri myislyaschih mirov. Chelovek – tekst – semiosfera – istoriya [Inside the thinking worlds. Man – text – semiosphere – history], Moskva: Yazyiki russkoy kulturyi, 464 p.
Misyun, A. (2005) Ot Olimpii k teatru: poiski novyih sotsialnyih regulyatorov klassicheskoy epohi [From Olympia to the theater: the search for new social regulators of the classical epoch], in: Doksa. Zbirnik naukovyh prats z filosofii ta fIlologii, Odesa: ONU im. I. I. Mechnikova, vyp. 8: Gretska traditsiya v suchasniy kulturi, pp. 110–118.
Timoshhuk, M. (2017) #creacity: Aleksej Botvinov o biznes-proekte Odessa Classics [#creacity: Alexei Botvinov about the business project Odessa Classics], ForchMag.me, 22.05.2017 Retrieved April 1, 2019, from http://forshmag.me/2017/05/22/creacity-aleksej-botvinov-o-biznes-proekteodessa-classics/
Yampolskiy, M. (2015) «Nikakogo iskusstva ne suschestvuet, est raznyie antropologicheskie praktiki postizheniya mira». Intervyu o granitsah iskusstva, formah ego legitimatsii i kontse bolshogo stilya [«There is no art; there are various anthropological practices of comprehending the world». Interview about the boundaries of art, the forms of its legitimation and the end of a large style], in: Postnauka. 19 iyunya 2015. Retrieved April 1, 2019, from https://postnauka.ru/talks/48454
Bourdieu, P. (2003) Distinction: A Social Critique of the Judgement of Taste, NY&L.: Routledge & Kegan Paul, 613 p.
Bourdieu, P. (1991) Le champ litteraire, in: Actes de la Recherche en Sciences Sociales.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Докса
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Attribution-NonCommercial 4.0 International (CC BY-NC 4.0).
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) роботи, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).