ФЕСТИВАЛІ У ПРОСТОРІ МІСТА

Автор(и)

  • Ніна Ковальова Одеський національний політехничний університет, Україна
  • Віктор Левченко Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2410-2601.2019.2(32).188632

Ключові слова:

концентрична та єкстатична структура міста, художне виробництво, музичний фестиваль, «Odessa classics»

Анотація

Статтю присвячено розгляду феномену музичного фестивалю як чинника культури міста. Спираючись на теорію моделей міста Ю. М. Лотмана, розглянуто генезу та особливості розвитку фестивального руху та його кореляцію з просторовою структурою міста. За допомогою концепції художнього виробництва П. Бурдьє, автори аналізують особливості функціонування музичного фестивалю «Odessa classics» та його роль і місце у формуванні символічного поля культури міста

Посилання

Bahtin, M. M. (1990) Tvorchestvo Fransua Rable i narodnaya kultura srednevekovya i Renessansa [Francois Rabelais and the folk culture of the Middle Ages and the Renaissance], Moskva: Hudozh. lit., 543 p.

Lebreht, N. (2007) Kto ubil klassicheskuyu muzyiku? Istoriya odnogo korporativnogo prestupleniya [When the music stops... Managers, maestros and the corporate murder of classical music], Moskva: Izdatelskiy dom “Klassika–XXI”, 588 p.

Lotman, Y. M. (1996) Vnutri myislyaschih mirov. Chelovek – tekst – semiosfera – istoriya [Inside the thinking worlds. Man – text – semiosphere – history], Moskva: Yazyiki russkoy kulturyi, 464 p.

Misyun, A. (2005) Ot Olimpii k teatru: poiski novyih sotsialnyih regulyatorov klassicheskoy epohi [From Olympia to the theater: the search for new social regulators of the classical epoch], in: Doksa. Zbirnik naukovyh prats z filosofii ta fIlologii, Odesa: ONU im. I. I. Mechnikova, vyp. 8: Gretska traditsiya v suchasniy kulturi, pp. 110–118.

Timoshhuk, M. (2017) #creacity: Aleksej Botvinov o biznes-proekte Odessa Classics [#creacity: Alexei Botvinov about the business project Odessa Classics], ForchMag.me, 22.05.2017 Retrieved April 1, 2019, from http://forshmag.me/2017/05/22/creacity-aleksej-botvinov-o-biznes-proekteodessa-classics/

Yampolskiy, M. (2015) «Nikakogo iskusstva ne suschestvuet, est raznyie antropologicheskie praktiki postizheniya mira». Intervyu o granitsah iskusstva, formah ego legitimatsii i kontse bolshogo stilya [«There is no art; there are various anthropological practices of comprehending the world». Interview about the boundaries of art, the forms of its legitimation and the end of a large style], in: Postnauka. 19 iyunya 2015. Retrieved April 1, 2019, from https://postnauka.ru/talks/48454

Bourdieu, P. (2003) Distinction: A Social Critique of the Judgement of Taste, NY&L.: Routledge & Kegan Paul, 613 p.

Bourdieu, P. (1991) Le champ litteraire, in: Actes de la Recherche en Sciences Sociales.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-21

Номер

Розділ

МІСТО В КУЛЬТУРІ ТА МИСТЕЦТВІ