КОМІЧНІ ФІЛОСОФЕМИ АБСУРДУ В МИСТЕЦТВІ ТЕАТРУ

Автор(и)

  • Євгенія МИРОПОЛЬСЬКА

Анотація

Абсурд, що оперує поняттями буденної свідомості, які не чітко сформульовані в науковій традиції і загалом є амбівалентними і полісемічними, набув статусу філософсько-естетичної категорії у модерністській теорії і практиці. Ця стаття має своїм завданням проаналізувати роль комічного елементу в естетиці і поетиці театру абсурду.

Посилання

Барабан О. В. Постмодерністський драматичний діалог: лінгвостилістичний та перекладознавчий аспекти (на матеріалі драматургії С. Беккета, Г. Пінтера, Т. Стоппарда): Автореф.дис... канд.філол.наук.– Одесса, 1994.– 20 с.

Барт Р. Избранные работы: Семиотика: Поэтика.– М.: Прогресс, 1989.– 616 с.

Делез Ж., Гваттари Ф. Ризома. // Философия эпохи постмодерна.– Минск: Красико-принт, 1996.– С.6–31.

Деррида Ж. Голос и феномен.– СПб.: Алетейя, 1999.– 208 с.

Камю А. Вибрані твори у 3-х томах.– Харків: Фоліо, 1997.– Т.3.– 623 с.

Ортега-и-Гассет Х. Эстетика. Философия культуры.– М.: Искусство, 1991.– 408 с.

Хабермас Ю. Философский дискурс модерна.– М.: Весь мир, 2003.– 416с.

Українець С.Я. Національне як екзистенційний проект і рух екзистенції у предметному колі Празької поетичної школи: Авторефер. дис....канд.філос.наук.– К., 2002.– 20 с.

Юнг К. Г. Дух в человеке, искусстве и литературе.– Минск, Харвест, 2003.– 383 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2005-06-15

Номер

Розділ

ФОРМИ СМІХУ В МИСТЕЦТВІ